DEV...ELeferno

tady se pracuje. Kurva, fakt těžce se tu pracuje. Ale už to mám skoro hotový.Lz.

Pravé sedadlo u letadla má divnou pověst. V levém sedí kapča a pravé je buď prázdné, když člověl letí sám s Cessnou, nebo tam sedí pasažér nebo -  v případě velké éra - kopilot či v hantýrce pravák. V koridorech ani na ranvejích se sice nejezdí/nelétá vpravo, ale posez pilota vlevo souvisí hlavně s tím, jak jsou rozložené ovládací prvky v kabině (u vrtulníku je to naopak). V Kazachstánu se mi povedlo vyzkoušet si, jak vypadá svět z pravé sedačky a není to vůbec špatné, i když sektorové páky přípustí jsou na špatné straně...  

V Evropě sedí na levé straně i řidič v autě. Nebylo tomu tak vždycky a okolnosti zavedení pravostranného provozu v Čechách jsou zajímavé čtení, zejména z hlediska rychlosti, s jakou se od levostranného k pravostrannému provozu přešlo. Svou roli v tom hraje jedno jméno, o němž nechci, aby se na Elefernu dalo vygooglovat:-)

A pak je tu pravé sedadlo. S ohledem na to, kde bydlím, kde pracuju a kam si rád jezdívám říkám autu druhý barák a trávím v něm spoustu času. Auto i éro se šéfují z levého sedadla, ale je moc fajn, pokud sedí v pravé sedačce někdo, kvůli komu se kapča rád dost velkého kusu té role, která určuje co se přesně teď bude dít vzdá. Odměnou jsou mu rozsvícené oči, uchem slyšitelné i neslyšitelné předení, teplá tlapka, hladící ruku na řadící páce a ohňostroje jiskřiček, poblikávající v příšeří kabiny. 

Se správně obsazeným pravým sedadlem je prostě život hezčí.

Vyhledávání

Kdo je online

Celkem přihlášeno: 320 uživatelů
No members online
Členů: 0 / Hostí: 320

Nejnovější uživatelé

  • ae21ae
  • Kejmil
  • Didier
  • Frfafel
  • PragueMate