Dobrovolné přemáhání bolesti je největším důkazem naprosté podřízenosti a bezvýhradné odevzdanosti otrokyně do vůle jejího Pána.
Podstatou jednodušších praktik založených na mučení je především přemáhání přirozeného strachu ve vědomí otrokyně, nikoli tedy její mučení samotné! Otrokyně musí přesný postup mučení předem detailně znát - a čím je mučení bolestivější, tím je pak její přirozený strach větší. Pán otrokyni na každé mučení předem připravuje a přitom se snaží co nejvíc vystupňovat její obavy a strach z nastávající bolesti. Během praktiky je absolutním požadavkem ochrana zdraví otrokyně; na jejím těle nesmí dojít k sebemenšímu poranění!
Mučení otrokyně v sebepřemáhacím sexu tedy nikdy není cílem, ale pouze prostředkem, jak na nejvyšší míru vystupňovat její nepředstírané sebepřemáhání; proto tato stať obsahuje několik jednoduchých způsobů, jak kultivovaně, vcelku bezpečně a přitom rafinovaně mučit nahou otrokyni s využitím běžných předmětů, vyskytujících se prakticky v každé domácnosti.
Každé takové praktice musejí předcházet pečlivé přípravy: úprava místnosti a obvykle i společný výběr nástrojů včetně jejich přípravy a rozmístění na místa. Přípravám k mučení je třeba dát eroticky co nejdráždivější ráz - a je velmi důležité, aby otrokyně již od počátku příprav jasně věděla, že mučení se po jejich skončení opravdu v plném rozsahu uskuteční!
Až na výjimky uvedené v textech je nutné nahou otrokyni před všemi způsoby mučení náležitě pohlavně rozdráždit. Pán (mučitel) rozdražďuje svou otrokyni před mučením buď manuálně nebo před ním otrokyně v určené posici - podle jeho strohých povelů nepředstíraně onanuje. Mučení pak musí většinou po rázném přerušení dráždění nebo onanie, tedy ve stavu, kdy už je otrokyně náležitě pohlavně rozdrážděná, skutečně následovat.
Už od začátku příprav k praktice, zejména během bezprostředně předcházejícího pohlavního dráždění či její onanie, je nutné s otrokyní o nadcházejícím mučení co nejčastěji hovořit, rozebírat s ní do podrobností různé situace, ke kterým během praktiky dojde a připomínat jí její povinnosti; cílem tohoto dráždivého dialogu je co nejvíc vystupňovat její strach z nastávajících bolestí. Čím více při jejím rozdražďování před začátkem mučení vzrůstá její pohlavní vzrušení, tím by měl být dialog ostřejší; Pán by jí měl dávat různé dráždivé otázky, na které otrokyně poslušně odpovídá a vzrušeně zdůrazňuje, že se na mučení těší. Během dráždění nebo onanie bezprostředně před mučením Pán otrokyni opět zopakuje jeho podrobný postup, připomíná jí bolesti, které ji zanedlouho čekají, důrazně ji upozorňuje na její povinnosti, případně ji zkouší, zda přesně ví, jak se má při mučení chovat, co má v určitých momentech dělat, jak má reagovat, a dráždivými otázkami rafinovaně zkouší její oddanost. Smysl mučení je totiž právě v psychickém sebepřemáhání otrokyně během dlouhých příprav, v rafinovaném odkládání bolestivého úkonu záměrným prodlužováním a ztěžováním jemu předcházejícího dráždění či onanie a v dráždivém dialogu o jejím neúprosně se blížícím utrpení!
Otrokyně musí už od začátku příprav nastávající mučení intenzivně vnitřně prožívat! Když ji Pán začne před mučením sexuálně dráždit, celá se před ním úplně uvolní, soustředí se na svou stoupající pohlavní rozkoš, nechá se od něho rozdráždit do maxima a jak během dráždění nebo onanie, tak po náhlém přerušení poslušně plní všechny jeho rozkazy a vykonává uložené úkoly.
Jednotlivé způsoby mučení je samozřejmě možné podle úvahy Pána spojovat do ucelených postupů a vytvářet z nich poměrně dlouhé, třeba celovečerní souvislé programy. Nikdy však nelze v souvislosti s mučením zapomenout na průběžné pohlavní vydražďování otrokyně; proto je třeba prokládat podobné programy jejím drážděním nebo onanií co nejčastěji.
Program takových praktik musí být podrobně připraven písemně a otrokyně by měla při jeho sestavě s Pánem spolupracovat; zásadně však musí být s programem praktiky předem přesně seznámena a vyslovit s ním svůj bezvýhradný souhlas, případně ho ještě může (již úplně nahá) bezprostředně před začátkem praktiky nebo v jejím úvodu na znamení souhlasu podepsat.
--------------------------
Orgasmus otrokyně je v období před uskutečněním praktiky založené na jejím mučení krajně nevhodný, proto by měla před každým mučením dodržet po přiměřeně dlouhou dobu naprostou pohlavní abstinenci - tím delší, čím je mučení bolestivější a jeho postup náročnější - a pak předstoupit před svého Pána (mučitele) náležitě nadržená - eroticky (vnitřně) vzrušená a třeba i tělesně rozdrážděná, ale nevybitá!
V úvodu přípravy po svléknutí otrokyně donaha zcela postačí její běžná hygiena, nalíčení a úprava vlasů. Těsně před vstupem do místnosti by si měla úplně připravená otrokyně rozdráždit prsní bradavky tak, aby je měla při nástupu před Pána viditelně zduřelé.
Celkový ráz a atmosféru v místnosti je vhodné zdůraznit způsobem osvětlení.
Úplně nahá otrokyně předstoupí v předem určeném momentě začátku praktiky, s vědomím co ji čeká, na určené místo před Pána, vypne se před ním do Pozoru a poslušně mu ohlásí, že je připravena. Pán jí většinou nejprve položí několik dráždivých otázek a celou si ji důkladně prohlédne, nahá otrokyně se pak obvykle podle povelů Pána rozcvičí a na jeho další rozkaz ulehne do základní posice na velký stůl nebo zaujme určenou posici k začátku onanie.
Otrokyni ležící v základní posici začne Pán po přiměřeně dlouhém období "absolutního klidu" rafinovaně dráždit přes poštěváček; případně před ním otrokyně začne podle jeho povelů náruživě onanovat. Od chvíle, co se otrokyně zřetelně vzruší, s ní Pán vede dráždivý dialog o nastávajícím mučení s cílem rozdráždit ji co nejsilněji a ne co nejrychleji. Pán přitom pozorně sleduje její reakce a usměrňuje jak způsob dráždění (resp. její onanie), tak průběžný dialog tak, aby se otrokyně pozvolna skutečně mohutně rozdráždila - rozhodně by neměla dojít na pokraj předorgastické extase dříve než za 10-15 minut!
Pokud před jednoduchými praktikami byla otrokyně povinna během dráždění či onanie demonstrovat Pánovi své sebepřemáhání plněním mnoha rafinovaných rozkazů, povelů a úkonů a tím mu dokazovat svou naprostou odevzdanost, platí to při dráždění a onanii před mučením dvojnásobně.
Pán proto strohými povely nařizuje drážděné nebo onanující otrokyni plnění stále složitějších a namáhavějších úkolů, striktně trvá na jejich bleskovém perfektním splnění, a soustavně stupňuje její nepředstírané sebepřemáhání až do krajnosti. Pán musí samozřejmě dbát, aby nahá otrokyně byla během vydražďování před mučením pořád prudce pohlavně rozdrážděná a udržuje ji pokud možno neustále těsně na pokraji předorgastické extase. Tímto způsobem může Pán rafinovaně prodlužovat dráždění nebo onanii nahé otrokyně před mučením na několik dlouhých desítek minut a podle momentálního stupně jejího rozdráždění ji ráznými povely nutit k plnění různých náročných a namáhavých úkolů.
I zdánlivě jednoduchá až triviální praktika tím dostane nesmírně vzrušující ráz a často pak trvá poměrně dlouho; otrokyně tedy má dostatek možností - zejména pokud jasně ví, co bude nakonec následovat - procítit svou absolutní odevzdanost do rukou Pána ještě před začátkem mučení naprosto dokonale, stejně jako dostatek příležitostí mu ji naplno nepředstíraně projevit.
V případě nutnosti, tedy pokud pohlavní rozkoš otrokyně stoupá (třeba z důvodu předchozí dlouhé pohlavní abstinence) nepřiměřeně rychle, může Pán občas její dráždění nebo onanii přerušit a ponechat rozdrážděnou otrokyni po určitou dobu opět nehybně roztaženou v "absolutním klidu".
Postup většiny následujících praktik je založen na záměrném odvracení pohlavního vyvrcholení otrokyně "na poslední chvíli" otrokyní samotnou - a jako základní prvek postupu proto bude v textech praktik často opakován.
Před některými poměrně jednoduchými způsoby mučení ovšem lze přerušit dráždění již prakticky kdykoli poté, co se vzrušení nahé otrokyně začne - po překonání oné "hluché fáze" - znova zřetelně stupňovat a otrokyně se začne zjevně blížit k předorgastické extasi. Rozhodně není v těchto případech nutné její extasi pokaždé prodlužovat a přivádět otrokyni až na úplný pokraj orgasmu (k jeho "spouštěcímu bodu"); nejvhodnější je přerušovat její dráždění (onanii) přibližně uprostřed předorgastické extase.
Jakmile Pán sezná, že otrokyně už je dostatečně pohlavně rozdrážděna, bez sebemenšího předchozího upozornění najednou její dráždění (onanii) rázně přeruší a začne s jejím mučením.
Na přerušení dráždění musí nahá otrokyně vždy zareagovat bleskovým vzepnutím těla jako na povel "Pozor!": v "základní posici" vleže na stole rozhodit nohy do maxima, vycenit Pánovi krajně rozdrážděné přirození, napnout ruce do vzpažení za hlavu, případně mu dát dráždivým výrokem najevo svou absolutní pokoru a oddanost, nebo ho dokonce sama k mučení vzrušeně vyzvat - a pak už jen oddaně čekat na bolest…
Po každém mučení však je nezbytné otrokyni aspoň jednou důkladně pohlavně vybít!
--- Předchozí kapitola Následující kapitola ---
Tento text pochází z knihy Rozkoš bez hranic autora Aristo. Autora můžete kontaktovat mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.