okurky někdy nazývaných, přineslo jest i zájem nevídaný představitelů lidu píšícího v počtu dvou jedinců dostavivších se do klubu Bourák na akci již dříve mnohokráte zmíněnou. Produkt činnosti jejich uveden jest v díle Monitor tisku, autorem těchto řádek prací úmornou zplozeném a server umístěném. Pohovořmež tedy o článcích oněch tak, jak mému zraku se jeví.
Příznakem společným znechucení převeliké jest nad údajnou přítomností osob stáří, kodexy státními i reglamentem místním ke shlédnutí skutků předváděných nedostačujícího. Jedinci ti, autoři mnou nadále nazývaní v článcích svých názor ten vyjadřují, že množství osob věku nedostačujícího do prostor ratejny zmíněné proniklo, jak mnohými citacemi osob oněch dokladují. Též řečeno autory jest, že Kerberové kulohlaví, vchod střežící, pramalý zájem o stáří lidu vcházejícího projevovali. Ze zkušenosti osobní pronésti mohu pouze, že počínající šediny mé u Kerberů oněch nižádného zájmu nevyvolaly, taktéž, jako odění občanské přicházející Myshi. Nezbývá ovšem, než zamysleti se nad řečeným a opětovně lidu řídícímu a pořádajícímu rozhodnouti, nakolik podobné soužití málo přirozené tančírny a bdsm účelné jest, zejména ve formě autory shlédnuté a nepochopené. Mysl mou totiž obraz ten přeplňuje, kterak celá akce výchovná, světlo poznání šířící chápána jest co ohavné vystoupení kuběn prodejných, za mrzký peníz těla svá chlípným starcům a zvrhlíkům jiným předvádějících. Obraz ten i ze svitků citovaných kane a dokládán jest slovy citovanými osob povolaných zaměření mnohého (sudí, purkrabí a znalci práva obojího, felčar, chvory pohlavní kurýrující - mnou velmi vážený, konšelky městské). Markantou významnou svitků oněch jest i snaha za cenu každou konání kriminální nalézti, kterak otázky jimi kladené vypovídají. Zde jistou chybou jest, že slova mluveného na akci zmíněné pramálo zaznělo, by lidu nezasvěcenému hlavní zásady připomnělo a podobným ekscesům do budoucna zabránilo. I věta prostá o tom, že všichni zúčastnění konají tak, jak konají na základě přivolení oboustranného, ku vzájemné potěše a pobavení, nikoliv z donucení či pod nátlakem nepřípustným mnohé projasnila by.
Přistupmež nyní k lučbě výroků některých charakteru obzvláštně zhovadilého v pořadí rovném pořadí tomu, jak ve svitcích zmíněných zveřejněny byly.
„Pokud zaplatili, mohli sledovat sexuální praktiky, o nichž by bylo hanba psát, kdyby nešlo o věc závažnou." Slova tato, páně Vybulkou na papíře novinovém vyřčená, více než jiná dokládají hloubku jeho neznalosti. Pisateli těchto řádek není zřejmo, o jakých praktikách hanba jest autorovi psáti a jakého slovníku pak používá, odchází-li do ústraní přirozeným potřebám svým vyhověti či hodlá-li s dámou srdce svého obcovati. Pisatel těchto řádek zrakem svým, přemnohé jíž vídavším nepatřil žádných praktik sexuálních, ve kterých osoby zúčastněné mezi sebou by obcovaly. Pisateli těchto řádek shlédnouti bylo jistý druh demonstrace praktik, které mezi sebou osoby dospělé a dostatečně rozumné pro potěšení své i jiných provozují.
„Podnikatelé s úchylnou erotikou" je další z perel, páně Vybulkou v tiskařskou čerň vtělených. Výraz ten, z foliantů oblud komunistických převzatý evokovati má dozajista představu příšery břichaté , v cylindru, s měšcem přeohromným, dolary naplněným. Jen přetěžko uplatniti jest mi obraz tento úchylný na osobu činitele Ridera i jiné osoby menší, svoji maličkost z toho nevyjímaje, snad kromě panděra převelikého, kterýmžto již dlouhá léta disponuji, dolarů mrzkých nemaje.
„Otevřená společnost pochopitelně toleruje výjimečné sexuální chování za podmínky, že jí neškodí a že zůstává za zavřenými dveřmi." Ano.
„Neobvyklým sexuálním praktikám se právě oddává za přihlížení asi stovky diváků několik dívek". Ač vybaven zrakem ostřížím a pozorností neutuchající, neumí pisatel těchto řádek určit, co zde má druhý z autorů, známý jako Robert Keil na mysli své. Svitek jeho, coby reportáž pojatý ( jak forma času přítomného nasvědčuje) zhovadilosti mnohé v obsahu svém předvádí. Věta jmenovaná tak v představovaném proudu času dojem ten vyvolává, že ještě daleko před půlnocí k praktikám oněm dochází, což daleko fachmanství jakéhokoliv novinářského jest.
„Asi stovka mladých i starších diváků bere útokem všechna volná místa kolem jeviště." Zřejmě obraz básnický či představivost chorobná. Nezaznamenal zrak můj ni útoku, ni míst kolem jeviště, zaznamenal obraz, přirovnaný mnou v jiném místě k amfiteátru římskému, neb míst ani jeviště nebylo (ku zjevné škodě věci, neb mnozí z akce celé jen přemálo spatřiti mohli).
„Je to sice jen hra, ale domina se nerozpakuje předvést svým divákům holení přirození své otrokyně dvaceticentimetrovým nožem." Další z úletů žurnalistických autora nepoctivého. Sice-ale co figura, obecně odsuzovaná a zavrženíhodná, zejména v souvislosti zde uvedené. Co jest pro autora v holení natolik strašlivého, že dává jej do souvislosti s rozpakováním, byť aktérka již přirození oholeného byla a akce celá jen markýrována byla ? Nacházím vysvětlení jediné, autoru nelichotící, a to že traumatem jakýmsi strašlivým poznamenán v souvislosti s holením byl, či snad že členem řádu přísně utajovaného jest, kterýžto v rituálech svých v ústraní prováděných holí se.
„Ranám bičem od polonahé dominy neuniknou ani přihlížející diváci." Neníť-li zde zaryto jádro pudla ?
„... přichází na řadu číslo, které se skládá z vytahání prsních bradavek řetězem. Slabší z diváků nevydrželi a zástup před pódiem se ztenčuje." Nepatřily oči mé projevu takového, takto popisovaného. Jeť zajisté právem autorským, s licencí volnou skutečností nakládati, ne však v žánru jmenovaném, kde vyjádření takovéto syrovou účelovostí čiší. Na margo lidi zúčastněného, mou osobu nevyjímaje však poznamenáno budiž, že osvěta pranepatrná dosud provozována jest, z čehož podobné představy pomýlené a obrazy účelově vytvářené pak pramení.
„Přijeli jsme až z Moravy, říká jeden z vyznavačů tohoto druhu sexuální zábavy." Hle, k čemu dovádí mesaliance prostředí a komunit. Jedinci neobeznámenému jeví se pak bdsm komunita co tlupa vyznavačů sexuální zábavy, sjíždící se až z markrabství Moravského za účelem ukájení choutek svých zvrhlých, Bohu protivných a lidem nelibých.
„Všichni jsou oblečeni do černého latexu." Autor Robert Keil se zde dopouští vědomého skutku lži. Roberte Keile, ani já, ani žádná z osob, můj stůl sdílejících, ba ani devadesát dílů ze sta dílů osob přítomných neměla odění latexové, ba ani žádné další atributy odění mrskačského či vázačského. Pravdou jest, že obraz ten, páně Keilem vyvolávaný, jakéhosi rituálu obludného osob černě oděných značně popisem pravého stavu věcí utrpěl by.
„Před vstupem je cedule Vstup jen pro osmnáctileté." Ano, písmeny, veličinou v aršín, dobře i za osvětlení nevalného čitelnými.
„Policie se v posledních letech nerada zabývá případy sexuálních úchylek. Většina její práce totiž obvykle přijde nazmar vinou znaleckých sexuologických posudků, které jsou k šíření neobvyklých praktik poměrně tolerantní." napsal jest opět autor Vybulka. Zdůrazněna buďtež zejména slova práce, nazmar, vinou a znaleckých, podsouvající dozajista záslužnému statutu znalců co osob znalých pohnutky nečisté, úchyly hájící. Zcela opomenuto, ať již neznalostí autora či zlým úmyslem jeho jest, že skutky ony, autorem pranýřované pod stať zákonnou v drtivé většině své nepatří, neb konány jsou z vůle a za souhlasu osob dospělých, ku konání i patření jich kodexy oprávněných.
„Právníci váhají, jaké paragrafy trestního zákona na veřejnou sadomasochistickou produkci použít. V úvahu připadá výtržnictví, kterého se dopouští ten, kdo se veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném dopustí hrubé neslušnosti nebo výtržnosti." Jazyk můj, jindy břitký a košatý, nenachází zde slov, byť obrat hrubá neslušnost jak po stránce skladebné tak co epiteton ornans dokonalým se mi jeví být. K zvrhlosti citované nezbývá, než odkázati na odstavec předchozí a znovu zdůrazniti naprosté vyloučení myšlenky autorovy, že skutek ten popisovaný nenachází se mezi skutky kodifikovanými. Jest se mi jen domnívati, že představa ta autoru natolik protivná jest, že i myšlenkou na ni mysl jeho zabývati se odmítá.
„Provozovatelé erotických show a podobných vystoupení se nemusí obávat , že budou mít jakékoliv potíže s živnostenským úřadem." jest poslední perlou autorů, jíž hodlám se v této stati přeobsáhlé zabývati jmenovitě. Utkvělá představa jejich, co červená nit táhnoucí se svitky jimi publikovanými na hony vzdálena skutečnosti jest. Lid, praktikám tak amatérsky popisovaným holdující, nečiní tak v drtivé většině své za peníz mrzký, naopak, s potěchou mnohdy shromáždění takováto pro sobě podobné pořádá, peněz ani jiných úsluh nežádajíce. Jen těžko jest připustiti, že pánové zmínění umem svých postihnout schopni nejsou rozdíl komerční akce a setkání osob sobě zálibami blízkých.
Osobu páně Vybulky, stejně tak jako leckteré jiné, z moci či vůle ouřední konající bylo mi během shromáždění zmíněného patřiti mnohokráte. Přemnohé z osob ouředních, zejména z řad hodností se pyšnících, na povinnosti své zapomněly a skutkům konzumace, komunikace či přihlížení se oddaly. Osoby tyto, z povinnosti kodexy určené nekalost každou na místa příslušná ohlásit a jejímu dalšímu konání přítrž učiniti důvodů ke konání takovému postačujících neshledaly. Jest proto se domnívati, že svitek zmíněný zjevil se v černi tiskařské co důsledek období sběru plodů sezónních, nahrazuje tak učitelky české, v moři Jaderském žraloky sežrané.
Z důvodů ryze pragmatických, by i návod ku konání poskytnul, navrhuje pisatel těchto řádek opatření některá, nedorozuměním do budoucna bránící. Vytvořen mělť by být spisek, v jazyce englickém blacklist zvaný, osoby nežádoucí či skutky ohavnými poskvrněné obsahující. Jest zcela nezbytné, by liteře kodexu vyhověno bylo, kontrolu pořadatelskou posíliti a zajištění organizační v podobě návěští výrazných v tomto směru na místě přičiniti. Na návěštích těch (i na listech zvacích či afiších případných) budiž znaky výraznými zdůrazněna připustnost vstupu jen pro osoby stáří kodexy deklarovaného. Na posouzení všeobecné vynesena budiž idea přizvání osob profese žurnalistické na základě předběžného oznámení či dohody, by podobným ekscesům s jedinci nepřipravenými nadále nedocházelo. K textům jejich budiž pak uplatněna zásada, fachmany řemesla žurnalistického dodržovaná, o předložení textu k nahlédnutí před zveřejněním. Akce budoucí buďtež pak podrobněji specifikovány a způsobem žádoucím separovány, případně hank code podmíněny, což uvedeno jest pouze příkladem. Žádoucno jest, by slovo mluvené na akcích lidu obecnému přístupných zastoupeno bylo v řeči vysvětlující, o zásadách bezpečnosti, zdraví a konsensuality pojednávající. Současně v písemné formě deklarována (případně do budoucna i vhodně archivována) budiž zletilost osob účinkujících, včetně souhlasu jejich výslovného s děním okolním.
Všem, kteří dočetli až sem děkuji a slibuji, že bez výstrahy či vyžádání už tento styl psaní uplatňovat nebudu. V tomto případě jsem tak učinil kvůli stylistickému sjednocení s původní reportáží z Bouráku, které se tématicky týká. Předpokládám, že uvedený materiál, včetně citace inkriminovaných článků ze Slova vyvolá debatu o dalším směrování. Pánové Vybulka a Keil nás pravděpodobně považují za společensky nebezpečné. Co s tím ?