V sebepřemáhacím sexu je až na malé výjimky možné mučit otrokyni jen tehdy, pokud je maximálně pohlavně rozdrážděná. Každému jejímu mučení proto předchází pohlavní dráždění nebo onanie nutná k vydráždění otrokyně do určitého stupně. Úplně nahou otrokyni většinou dráždí Pán (mučitel), jindy se před ním rozdražďuje sama otrokyně a podle jeho povelů poslušně onanuje. Pro náležitý psychologický efekt sebepřemáhacího mučení je pro všechny přítomné, zejména pro ženu samotnou, důležité vědět, že postup každého mučení začíná už v momentě, kdy mučitel začne nahou otrokyni pohlavně vydražďovat.
Mučitel by tedy pak najednou měl - pokud možno nečekaně - rázně zajet rukou do pohlaví otrokyně, citlivě jí prsty prohmátnout rodidla, pak rychle nahmátnout její poštěváček a začít s jeho rafinovaným drážděním.
Otrokyně musí vědět, že od okamžiku, kdy se Pán poprvé dotkne jejího poštěváčku a začne ji dráždit nebo jí dá povel k začátku onanie, nelze již žádným způsobem mučení zabránit, případně ho nějak oddálit - a jakmile se její pohlavní vzrušení vystupňuje na stanovenou úroveň (většinou na práh orgasmu do stadia, kdy otrokyně v těle přicházející orgasmus už jasně cítí), Pán její dráždění či onanii neúprosně přeruší a nekompromisně začne s jejím mučením.
V okamžiku prvního doteku Pánovy ruky na svůj poštěváček (v okamžiku začátku onanie) se nahá otrokyně úplně uvolní a s vědomím, že její mučení je od této chvíle zcela neodvratitelné, se celá úplně odevzdá své stoupající rozkoši. Její povinností je od počátku dráždění už jen viditelná vlastní snaha rozdráždit se před Pánem na pokraj orgasmu co nejkvalitněji (často i co nejdříve!) a sama přitom dávat své stoupající vzrušení celým tělem náležitě najevo.
Drážděná otrokyně zásadně nesmí před mučením (ze strachu) nijak tlumit své sexuální reakce, ale naopak je musí podle možností sama vědomě zdůrazňovat, dávat je celým tělem svému Pánovi (mučiteli) a dalším přítomným jasně najevo a dbát, aby si mohli o stupni jejího rozdráždění učinit v kterémkoli okamžiku naprosto přesnou a pravdivou představu.
Nahá otrokyně musí mít v těchto chvílích (ostatně jako v sebepřemáhacím sexu vůbec po celou dobu, co je před Pánem nahá) úplně otevřené oči, aby nemohla unikat z reality (od Pána) do vnitřních představ a snů. Jde o významný projev sebepřemáhání a její důkaz oddanosti!
Po celou dobu dráždění nebo onanie by měly být vidět v reakcích a očích otrokyně její obavy, strach z blížícího se mučení a před vysoce bolestivými, nebezpečnými či dokonce riskantními úkony třeba i nepředstíraná hrůza.
Pohlavní vzrušení nahé otrokyně, vnitřní i tělesné, její obavy, strach a třeba i nepředstíraná hrůza z nadcházejícího mučení musí být vždy patrné nejen na jejím obličeji, prsech, prokrvení a zduření pohlavních orgánů, ale i ve vzrušeném chvění jejího nahého těla, mimovolných pohybech zřítelnic a rozdrážděném škubání partií břicha, podbřišku, stehen, rukou a nohou.
Po dobu pohlavního dráždění nahé otrokyně či její onanie bezprostředně předcházející jejímu mučení, je vhodné s ní co nejvíc hovořit, rozebírat s ní do podrobností nejrůznější situace, ke kterým během jejího nadcházejícího mučení dojde, a přitom jí přísně připomínat její povinnosti.
Během dráždění či onanie musí otrokyně spolu s neúprosně vzrůstajícím vydrážděním své nastávající mučení - s vědomím, že až se náležitě pohlavně rozdráždí, bude po rázném přerušení dráždění (onanie) skutečně následovat - stále intenzivněji vnitřně prožívat!
V případě nutnosti, tedy pokud pohlavní rozkoš otrokyně stoupá (třeba z důvodu předchozí dlouhé pohlavní abstinence) nepřiměřeně rychle, může Pán její dráždění občas i přerušit a ponechat vydrážděnou otrokyni po určitou dobu opět nehybně roztaženou v "absolutním klidu".
Je nezbytné opakovat, že čím má být mučení náročnější, bolestivější, nebezpečnější a její utrpení větší, tím více musí být otrokyně v okamžiku jeho začátku pohlavně rozdrážděná!
Nesmírný význam má při dráždění otrokyně před mučením v pozici vleže dostatečně vysoké podložení jejího rozkroku a jeho vypnutí do výšky. Nejenže podstatně zvyšuje celkový erotický efekt dráždění, ale především stupňuje a prodlužuje její sexuální požitek: zřetelně totiž omezuje přívod krve do jejího podbřišku a tím spolu s vědomím blížícího se mučení výrazně zpomaluje vzrůst jejího pohlavní rozkoše.
Doba dráždění se tím značně prodlužuje, její pohlavní vzrušení často stoupá velmi pomalu a jakoby těžce - po dosažení určitého stupně se mnohdy jakoby zastaví a delší či kratší dobu setrvává na stejné úrovni. Podložená otrokyně někdy musí vyvinout značné vnitřní úsilí, aby překonala onen práh, přes který se její vzrušení nemůže dlouho přehoupnout; Pán by jí proto měl pomoci a co nejčastěji s ní hovořit, připomínat jí blížící se mučení, vyptávat se jí na její pocity a občas i přerušit na pár okamžiků dráždění a např. před bičováním jí přejíždět bičem či důtkama po těle přes prsy a přes břicho - a to až do chvíle, kdy se její pohlavní vzrušení opět začne najednou zřetelně stupňovat. Otrokyně by měla v této chvíli projevit svou vděčnou oddanost Pánovi tím, že široce otevře oči, upře pohled na něj a pak mu celým svým tělem dává jasně najevo svou vzrůstající pohlavní rozkoš.
Ve chvílích, kdy se její sexuální rozdráždění začne rychle stupňovat do závěrečné fáze a začíná se přibližovat její orgasmus, musí otrokyně před mučením sama vědomě vystupňovat veškeré sexuální reakce na nejvyšší myslitelnou míru (samozřejmě tak, aby ji to nerušilo)a dávat silné rozdráždění svému nastávajícímu mučiteli celým nahým tělem zřetelně na vědomí.
V dialogu během dráždění před mučením Pán otrokyni zopakuje podrobný postup nastávajícího mučení, zdůrazní bolesti, které na ni zanedlouho čekají, přísně ji upozorní na její povinnosti, případně ji zkouší, zda přesně ví, jak se má při mučení chovat, co má v určitých momentech dělat, jak má reagovat, a dráždivými otázkami rafinovaně zkouší její oddanost.
Smyslem dráždivého dialogu je (konec konců už od počátku příprav) vystupňovat strach otrokyně z nastávajících bolestí. Čím více při jejím rozdražďování těsně před začátkem mučení vzrůstá její pohlavní vzrušení, tím by měl být dialog ostřejší; Pán by jí měl dávat různé dráždivé otázky, na které otrokyně poslušně odpovídá a zdůrazňuje, že se na mučení těší. Smysl sebepřemáhacího mučení je totiž právě v dlouhých rafinovaných přípravách a tomto dialogu!
Při vykonávání většiny bolestivých úkonů na nejchoulostivějších a nejcitlivějších místech svého těla musí krajně rozdrážděná otrokyně ochotně a aktivně spolupracovat s Pánem. Když tedy drážděná nebo usilovně onanující otrokyně zjistí, že se začíná blížit do předorgastické extase a k orgasmu, prudce vystupňuje sexuální reakce a většinou upře pohled na Pána - často přímo do jeho očí. Vzájemnou konverzaci je třeba od této chvíle omezit už jen na strohé povely, případně úsečné dotazy Pána (mučitele) a krátké rychlé odpovědi otrokyně.
Drážděná nebo náruživě onanující otrokyně musí dát Pánovi včas jednoznačně na vědomí, že její rozdráždění dosáhlo stanovené úrovně - celým tělem a většinou i ústně (výkřikem!), a okamžitě se před ním jediným rázným pohybem vzepnout, v pozici vleže především v rozkroku a současně bleskově rozhodit nohy do maxima, hlasitě vykřiknout "Už!" a upřít pohled nehybně vzhůru, resp. před sebe, případně do očí mučitele nebo na jeho předchozí pokyn jinam.
Upadne-li tedy prudce rozdrážděná otrokyně před mučením do předorgastické extase, musí to dát svému nastávajícímu mučiteli okamžitě celým tělem jasně najevo; jakmile rozpozná v těle první známky nastupujícího orgasmu, vykřikne hlasitě "Už!" - a s vědomím, že se její mučení již nezadržitelně blíží, bleskově roztáhne nohy, vycení přirození - a protože většinou probíhá právě tam, dává tím viditelný důkaz, že sama chce, aby na něm byla mučena - vypne nahé tělo vstříc mučiteli a pokud tak neučinila dřív, upře pohled vzhůru (onanující otrokyně před sebe) nebo oddaně do jeho očí (to vše by měla dobře umět z předcházejících nácviků).
Způsob, jakým dává rozdrážděná otrokyně Pánovi zřetelně na vědomí, že v těle právě ucítila první příznaky přicházejícího vyvrcholení a upadla do extase, musí být důkladně nacvičen a otrokyně jej musí spolehlivě ovládat dříve, než Pán přistoupí k jejímu prvnímu mučení.
Je naprosto nepřijatelné, aby se mohutně rozdrážděná otrokyně - při vědomí co ji vzápětí čeká, snažila po upadnutí do předorgastické extase nějak zpomalit další narůstání svého pohlavního rozdráždění nebo aby se dokonce ze strachu z nastávajícího mučení pokoušela začínající extasi zastavit! Jakmile by Pán (mučitel) něco takového zjistil, musí dát otrokyni najevo, že to vidí a pak bez jakéhokoli dalšího upozornění intenzitu jejího nastávajícího mučení výrazně vystupňovat; a pokud to uzná za vhodné, ještě ji potom navíc obzvlášť přísně potrestat.
Pohlavní rozdráždění nahé otrokyně v okamžiku začátku mučení musí být přímo úměrné jeho náročnosti (bolestivosti). Jakmile Pán sezná, že otrokyně je dostatečně pohlavně rozdrážděna, bez sebemenšího předchozího upozornění najednou její dráždění či onanii rázně přeruší. Před náročnějším mučením Pán zpravidla dráždí nahou otrokyni až do posledních okamžiků - a když těsně před nástupem vyvrcholení v jejím těle dráždění náhle přeruší, nahá otrokyně se před ním vypne, sama mu nastaví nahé tělo a Pán pak nemilosrdně začne s jejím mučením.
Prudce rozdrážděná žena se však musí s vědomím, že její mučení se nezadržitelně blíží a do jeho začátku zbývá prakticky už jen několik vteřin, zcela vnitřně uvolnit a odevzdat se svému mučiteli do vůle: vleže se před ním úplně roztáhnout, vypnout se a s očima nehybně upřenýma na něj směrem před ním poslušně roztažená a vypnutá celým nahým tělem mohutně reagovat.
Zdá se, že nejen v těchto chvílích, ale již od počátku příprav k těmto praktikám prožívá žena při vědomí, co bude následovat, svou absolutní oddanost naprosto autenticky a opravdu naplno.
--- Předchozí kapitola Následující kapitola ---
Tento text pochází z knihy Rozkoš bez hranic autora Aristo. Autora můžete kontaktovat mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.