DEV...ELeferno

tady se pracuje. Kurva, fakt těžce se tu pracuje. Ale už to mám skoro hotový.Lz.

Na začátku každé sebepřemáhací praktiky předstoupí úplně nahá a dokonale připravená žena (otrokyně) v předem určeném okamžiku před svého Pána. O úpravě jejího zcela nahého těla již byla zmínka v úvodních kapitolách.

   Z lidského hlediska neznamená žádná sebepřemáhací praktika pro ženu (otrokyni) nic příjemného, zejména když ví, že bude bolestivě mučena na nejcitlivějších místech svého těla.

   Přesné dodržení stanoveného okamžiku nástupu před Pána je proto první nepředstíraný důkaz její absolutní oddanosti, poslušnosti a odevzdanosti do jeho vůle - a u žen, známých jinak svou nedochvilností už rovněž projevem jejich nepředstíraného sebepřemáhání!

   Otrokyně proto musí být v každém případě včas úplně připravena a snažit se za všech okolností dodržet určený okamžik svého nástupu.

   Těsně před nástupem před svého Pána proto nahá žena (otrokyně) vstane, přejde ke dveřím do místnosti určené k vykonání praktiky, tam se zastaví, jemnými hmaty si konečky prstů rozdráždí prsní bradavky, a když jí vzrušením naběhnou a vztyčí, otevře dveře, rychle vstoupí dovnitř a úplně nahá předstoupí s mohutně vztyčenými bradavkami prsů před Pána.

   Již v okamžiku vstupu musí na ní být jasně vidět její nepředstírané sebepřemáhání!

   Po nástupu před Pána se nahá otrokyně vypne do Pozoru a předem stanoveným způsobem mu ohlásí, že je připravená. Toto vypnutí nahé otrokyně do Pozoru je velmi důležitým prvkem zahájení každé sebepřemáhací praktiky! Otrokyně tím totiž formálně vydává celé své nahé tělo Pánovi dobrovolně na pospas k vykonání dohodnutého (stanoveného) programu praktiky a s vědomím, že dobře ví, co ji čeká, mu dává jednoznačně najevo, že souhlasí s tím, aby to všechno na jejím nahém těle opravdu vykonal.

   Její případný ústní souhlas či upozornění, že je připravena, je už pouze dráždivým, eroticky vysoce efektním doplněním onoho úvodního, více či méně slavnostního ceremoniálu, který by měl každé větší sebepřemáhací praktice předcházet.

   Od okamžiku, kdy se úplně nahá a dokonale připravená žena vypne do Pozoru před partnerem (Pánem), si musí být vědoma, že je až do úplného ukončení praktiky jeho skutečnou a nepředstíranou otrokyní - a měla by pak také všechno tímto způsobem vnímat a tuto svou situaci takto naplno vnitřně prožívat.

   Po nástupu úplně nahé otrokyně před Pána v úvodu praktiky obvykle následuje krátké formální zahájení, které by mělo být tím slavnostnější, čím je praktika náročnější - tedy pro ženu (otrokyni) namáhavější či bolestivější.

   Společensky úplně oblečený a upravený Pán (při náročných praktikách její mučitel) úplně nahou otrokyni krátce uvítá, připomene jí, co ji vzápětí čeká, případně jí stručně zopakuje postup praktiky a dá jí nezbytné pokyny. Před náročnými praktikami jí pak může položit několik formálních dráždivých otázek, třeba "Víš, co tě teď čeká?", "Jsi připravená?", "Bojíš se?", "Jsi pohlavně vzrušená?", "Jak moc?" atd. Nahá otrokyně na tyto otázky svého Pána (nastávajícího mučitele) hlasitě odpovídá stále vypnutá v dráždivém Pozoru.

   Pán potom přistoupí k nehybně vypnuté otrokyni a obvykle si ji (zejména před náročnějšími praktikami) celou důkladně prohlédne, osahá a prohmatá, rozdráždí jí bradavky prsů a pak ji zpravidla nařídí, aby se před ním rozcvičila.

   Dalším částí úvodu náročnějších praktik může být dráždivá rozcvička úplně nahé otrokyně před Pánem, řízená jeho strohými povely. Cílem rozcvičky je rozproudit nahé ženě krev před dlouhým a často namáhavým tělesným a sexuálním výkonem; její náplň musí být přiměřená zdatnosti a schopnostem konkrétní ženy či dívky (otrokyně), měla by však obsahovat co nejvíce eroticky dráždivých prvků: během cvičení by měla otrokyně přemáhat svůj přirozený stud a co nejčastěji před Pánem dráždivě vypínat prsy, co nejvíc roztahovat nohy a umožňovat mu pohled do rozkroku a na přirození, jakoby mu ho nabízela. Je neobyčejně efektní, je-li to s ohledem na dostatečný prostor možné, když nahá otrokyně během této rozcvičky udělá před Pánem stojku, hvězdu či most na zemi u jeho nohou.

   Po skončení dráždivé rozcvičky se nahá otrokyně opět vypne před Pánem do Pozoru.

   Pán již úplně připravené otrokyni několika hmaty prstů opět zřetelně rozdráždí prsní bradavky a vzápětí, když jí viditelně ztuhnou a vztyčí se, přejde úplně nahá otrokyně na jeho pokyn nebo rozkaz před připravený stůl (bude-li Pánem drážděna manuálně) nebo na určené místo ve středu volného prostoru (před začátkem nepředstírané onanie).

   Při svém nástupu před stůl nebo na místo určené k onanii musí úplně nahá otrokyně před Pánem zpravidla učinit několik kroků - v sebepřemáhacím sexu to však musí udělat s vědomím, že ji Pán (a případní další přítomní) pozorně sleduje, vžívá se do jejích vnitřních pocitů, pozoruje její nahé tělo a jeho reakce, její vnitřní napětí a erotické vzrušení.

   Úplně nahá otrokyně musí nastupovat před připravený - mnohdy doslova "obětní" - stůl důstojně a přecházet před něj s tělem zpříma, hlavou vzhůru, celá dráždivě vypnutá s pokud možno vzrušením viditelně zduřelými a vztyčenými bradavkami prsů. Na její chůzi musí být jasně vidět oddanost a rozkoš, kterou jí to působí a kterou přitom prožívá, případně určitá nedočkavost a očividné pohlavní vzrušení.

   Na určeném místě (před stolem) se nahá otrokyně zastaví, otočí se čelem k Pánovi, celá se mu dráždivě vypne vstříc a obvykle mu vzrušeně upře pohled do očí…

   Po případných posledních pokynech a dotazech Pán nahé otrokyni přísně zavelí "Pozor!" a pak jí stroze přikáže, aby ulehla na stůl, případně zaujala určenou posici k onanování.

   V základní posici vleže (na stole) musí nahá otrokyně maximálně roztáhnout nohy, napnout ruce do vzpažení nad hlavu a většinou upřít nehybně pohled vzhůru do stropu; roztaženou otrokyni ležící před ním poslušně na stole si může Pán znova důkladně prohlédnout a pak jí provlhčit rodidla vhodným krémem.

   Potom muž odstoupí a připravené ženě (otrokyni) přísně zavelí "Pozor!"; ležící žena (otrokyně) bleskově rozhodí nohy na doraz, celá se dráždivě vypne, napne ruce dozadu za hlavu po konečky prstů a takto vypnutá na stole úplně znehybní.

   Oddaně vypnutou otrokyni Pán ponechá určitou dobu v naprostém klidu. Nehybné vypnutí svého nahého těla smí žena (otrokyně) uvolnit až na povel "Pohov!" nebo v okamžiku, kdy se muž (Pán) poprvé přímo dotkne hlavičky jejího poštěváčku. Pokud bude otrokyně v úvodu praktiky onanovat, smí uvolnit naprostou nehybnost těla až v okamžiku začátku onanie.

   Mnoha praktikám (zejména mučení) může těsně před začátkem dráždění či onanie předcházet období „absolutního klidu“. Během tohoto období musí být kolem ležící roztažené otrokyně naprosté ticho - nahá otrokyně musí ležet zcela nehybně a s očima upřenýma vzhůru naplno vnitřně prožívat poslední okamžiky před začátkem praktiky. Dráždivý efekt těchto okamžiků je možné podtrhnout vhodnou (např. klasickou) hudbou.

   Pán může v období "absolutního klidu" zcela připravené otrokyni přikázat, aby otočila hlavu a očima sledovala poslední přípravy pomůcek a nástrojů určených k jejímu mučení. Po skončení těchto příprav se otrokyně na rozkaz opět bleskově napne do původní pozice a upře pohled vzhůru nad sebe.

* * *

   Pohlavně drážděná i onanující otrokyně musí stále vystavovat celé nahé tělo a zejména jeho nejintimnější místa pohledům či dotekům Pána, nesmí nijak tlumit své sexuální reakce; naopak je musí sama zdůrazňovat a dávat své vzrůstající rozdráždění celým tělem jasně najevo.

   Pohlavní dráždění otrokyně a její onanie při praktikách však rozhodně není nudná záležitost, jak by se mohlo při čtení jejich programu na první pohled zdát. I během každého dráždění nebo onanie totiž úplně nahá otrokyně dokazuje svou naprostou odevzdanost Pánovi nepředstíraným sebepřemáháním, a zatímco ji Pán řídí strohými povely, předvádí mu během dráždění na poštěváčku či usilovné onanie v přikázané pozici své nepředstírané sebepřemáhání desítkami a možná stovkami způsobů, podrobně popsaných v dalších částech této publikace.

   Každé dráždění (resp. onanování) otrokyně během sebepřemáhacích praktik je tedy nejen velice dlouhé, ale pro drážděnou nebo onanující otrokyni i nesmírně namáhavé; stačí se podívat do následujících statí, co všechno může při naprosté většině praktik průběh dráždění nebo onanie obsahovat - a mnohdy také obsahuje! Právě tyto projevy nepředstíraného sebepřemáhání totiž jsou bez ohledu na obsah konkrétní praktiky jedním z klíčových prvků sebepřemáhacího sexu; a otrokyně se jim tak důkladně učí právě proto, aby mohla během praktik při dráždění nebo onanii tímto způsobem dokazovat Pánovi své opravdové sebeodevzdání a skutečné otroctví.

   Během dráždění a onanie musí nahá otrokyně přirozeně sexuálně reagovat a beze studu dávat celým tělem pravdivě najevo veškeré projevy svého pohlavního vzrušení. V jejích reakcích a celkovém chování by měla být dobře vidět fysiologická (funkční) závislost mezi jejími pohlavními orgány a ostatními oblastmi jejího těla (a v neposlední řadě též její psychikou).

   Její pohlavní rozdráždění, vnitřní i tělesné, musí být dobře vidět nejen v její tváři a na prsech, prokrvení a zduření pohlavních orgánů, ale i na neskrývaných mimovolních záchvěvech celého těla, zejména rozevřených stehen, vzrušených pohybech očních zřítelnic, chvění břicha a podbřišku, křečovitých záškubech rukou, nohou a postupně třeba i konečků prstů. Během onanie se musí nahá otrokyně stále natáčet tak, aby ji Pán dobře viděl zepředu - nejen na prsy, břicho a rozkrok, ale i do tváře!

   Teprve když se Pán po určité (zpravidla delší) době rozhodne "pustit" otrokyni do předorgastické extase, přestane jí velet a poskytne jí prostor k tomu, aby se mohla vnitřně (psychicky) naprosto uvolnit a plně se soustředit na své pohlavní vzrušení.

   V této poslední fázi dráždění či onanie obvykle Pán vede s otrokyní už jen občas krátký dráždivý dialog a případně jí dává nezbytné úsečné povely ohledně jejího správného chování nebo jejích žádoucích tělesných či sexuálních reakcí.

   Během onoho dráždivého dialogu se Pán především vyptává otrokyně na její momentální pocity a stupeň jejího vzrušení. Přitom jí samozřejmě významně připomíná, co bude následovat, až se úplně rozdráždí a naposledy jí přísně zdůrazňuje její povinnosti - například žádoucí způsob chování v momentě, kdy v těle rozpozná nástup extase, stejně jako po celou dobu extase, případně i při orgasmu a těsně po něm - a samozřejmě i její další povinnosti podle konkrétního programu praktiky.

   Drážděná nebo onanující otrokyně se před Pánem poslušně oddává své stoupající rozkoši pozvolna se blížící do vrcholného stadia a zbytkem stále se zužujícího vědomí pozorně poslouchá Pánovy instrukce, oddaně plní jeho povely a pod jeho vedením se jako správná otrokyně snaží, aby před ním a jeho přísnýma očima dříve nebo později dosáhla vrcholné extase.

   Toto vše je ve všech postupech praktik obsaženo ve zdánlivě jednoduchém pojmu "dráždění" či "onanie" nahé otrokyně!

--- Předchozí kapitola Následující kapitola ---

Tento text pochází z knihy Rozkoš bez hranic autora Aristo. Autora můžete kontaktovat mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Vyhledávání

Kdo je online

Celkem přihlášeno: 181 uživatelů
No members online
Členů: 0 / Hostí: 181

Nejnovější uživatelé

  • Luie78
  • Verge666x
  • hrajsi
  • Amazonkašamana
  • Doktror460